sobota, 19 września 2015

Zakon mimów #10

Drugi tom cyklu: Czas żniw autorstwa Samanthy Shannon "Zakon mimów" Kolejna część która długo pozostawiła ślad na długo w moim umyśle...

Opis:
 Paige Mahoney uciekła z brutalnej kolonii karnej Szeol I, ale jeśli myślała, że to koniec jej problemów, to bardzo się pomyliła. Od teraz jest bowiem najbardziej poszukiwaną osobą w Londynie. Kiedy Sajon zwraca swoje wszystkowidzące oko w stronę Paige, mim-lordowie i mim-królowe gangów miasta zostają zaproszeni na bardzo rzadkie wydarzenie. Jaxon Hall i jego Siedem Pieczęci są gotowi na pojawienie się w samym centrum uwagi. W społeczności jasnowidzów pojawia się jednocześnie coraz więcej gorzkich oskarżeń, a za każdym rogiem czają się mroczne sekrety. Z cieni wypełzają Refaici...

Recenzja: 
W tej części coraz więcej się dzieje, więcej polityki, więcej krwi, więcej zagadek, więcej problemów, więcej ucieczek, więcej walk, więcej Paige. Nadal nie moę wyjść z podziwu jak Samantha mogła napisać coś tak genialnego, co totalnie mną wstrząsnęło. Ona zburzyła moje emocje, nie wiedziałam co się ze mną dzieje podczas czytania "Zakonu mimów" nie mogłam się oderwać od czytania i ciąglę było mi mało, nie przerażały mnie ilości stron, przeciwnie- bałam się, że to się nigdy nie skończyło. Niestety koniec nadejść musiał odstawiając książki pytałam się kiedy 3 tom ?! No ale jakoś nie bardzo dostałam odpowiedz, ponieważ nadal żyje w niewiedzy i oczekiwaniu na kolejną wspaniałą, genialną książke Samanthy. 

OCENA: 

10/10-Okładka

Podobają mi sie bardzo te kolory czerwony i czarny dobrze razem współgrają i aż chce się sięgnąć po książkę i zagłębić się w lekturę. 

10/10 -Fabuła

No nie mogę dać innej oceny, ponieważ całym serduchem uwielbiem całość książki, jest tak genialnie napisana (chyba się powtarzam), że nie można koło niej przejść obojętnie tym bardziej jeśli czytało się pierwszą część . Według mnie ta część jest jeszcze lepsza od poprzedniej, ale tamta również nie ma w sobie równych, więc jeszcze raz polecam "Czas żniw" i jego kontynuację " Zakon mimów" . 

10/10 - Bohaterowie 

No tutaj nic się również nie zmieni tak jak uwielbiałam przedtem tak i uwielbiam nada każdego z osobna. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz