sobota, 26 września 2015

Powód, oddychać #16

Rebecca Donavan jest autorką serii "Oddechy". Książka która nie dawała mi spać w nocy, bo musiałam ją szybko skończyć. Wciągająca, przyjemna i chwytając za serce powieść.

Opis: 
Gdy Emma wraca do miejsca, które nazywa domem, bo nie ma żadnego innego, o którym mogłaby tak myśleć, nigdy nie wie, co ją tam spotka. Tylko wyzwiska? A może bolesne uderzenia? Ile kolejnych ran i siniaków będzie musiała skrywać pod długimi rękawami? Dlatego Emma nie ma przyjaciół i robi wszystko, by mieć jak najlepsze wyniki w nauce – marzy o dniu, w którym będzie mogła wyrwać się z tego piekła. Tylko jedna osoba zna jej tajemnicę. Ale jest jeszcze ktoś, kto bardzo pragnie się do niej zbliżyć. Emma jednak za wszelką cenę chce tego uniknąć. Chociaż to rozrywa jej serce na kawałeczki. Poruszająca historia o próbie normalnego życia za wszelką cenę… i o miłości, która pozwala w końcu zaczerpnąć powietrza.

Recenzja: 
Książkę czytało mi się bardzo szybko, mimo iż ma 494 strony przeczytałam ją w zaledwie dwa dni, nie koniecznie każdemu może tyle zająć, oczywiście może to trwać dłużej zależy jak kto się w nią wciągnie. Ja natomiast od samego początku zżyłam się z główną bohaterką, lubiłam ją chociaż czasem miała jakieś swoje głupie humorki i mnie irytowała. Ale w pewnym stopniu ją polubiłam, chociaż nie tak bardzo jak Evana którego kocham, kocham, kocham . 
"Powód by oddychać" opowiada o dziewczynie która nazywa się Emma i mieszka z ciotką i wujkiem oraz jej małymi kuzynami. Dziewczyna nie ma łatwego życia, jej ciocia Carol znęca się nad nią i nie daje jej szans do normalnego funkcjonowania. Dziewczyna dobrze uczy się w szkole, gra również w piłkę nożną. Jej rutynę przerywa pewien chłopak, którego pierwszy raz widziała w swojej szkole, swoją znajomość zaczynają dość ostro i nie przepadają za sobą, ale szybko się to zmienia i przeradza w uczucie. 
Jest to książka dla nastolatek, opowiadająca o trudnym dorastaniu, bez ojca i matki, oraz o dość trudnej miłości, która towarzyszy przez całą serie . 

Ocena:

7/10 - Okładka
7/10 - Fabuła 
9/10 - Bohaterowie

Cytaty : "Wolę zachować niesamowite wspomnienia z tych kilku dni spędzonych razem, niż nie mieć ich w ogóle. Mimo świadomości, że ten czas już się nie powtórzy."

"Nawet koszmary nocne stały się przewidywalną częścią mojego życia.
 Zaakceptowałam je.
 I szłam dalej. 
 Żyłam."

Czy książkę polecam ? Tak 
Link do książki na lubimyczytać.pl http://lubimyczytac.pl/ksiazka/230808/powod-by-oddychac
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, cześć !
Jak mogliście zauważyć nie dawałam opisu do "okładka" "fabuła" " bohaterowie", 
ponieważ uważam, że sama ocena jest ważna i nie potrzebnie się
tak strasznie rozdrabniać :D Dodałam jeszcze takie
nowe informacje, które mam nadzieje będą przydatne :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz